Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: CSS/034/DLE
Oferowane wynagrodzenie brutto: 4600
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Manpower (Agencja zatrudnienia – numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta

Jako Specjalista będziesz zajmował się:

  • Udzielaniem wsparcia klientom anglojęzycznym przy zachowaniu oczekiwanych standardów
  • Bieżącą współpraca z działem technicznym
  • Kontaktem ze sprzedawcami usług i dostawcami oprogramowania
  • Sprawnym reagowaniem w nagłych sytuacjach przydarzających się klientom
  • Budowaniem pozytywnych relacji i dbaniem o wizerunek firmy

Uwaga! To nie call center 🙂Czego oczekujemy?

  • Biegłej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dynamiki w działaniu i dobrej organizacji pracy
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Otwartej i wyluzowanej postawy, ale też zaangażowania w pracę
  • Chęci podjęcia pracy w młodym i dynamicznym zespole


Co w zamian?

  • 3300 netto na START!
  • Premia kwartalna – do 25% podstawowwego wynagrodzenia
  • Świetna atmosfera pracy
  • Międzynarodowe środowisko, w którym rozwiniesz swoje kompetencje językowe
  • Wynagrodzenie, które wywoła uśmiech na Twojej twarzy
  • Darmowe lekcje języka angielskiego
  • Zagraniczne wyjazdy integracyjne i częste wyjścia z kolegami z pracy
Oferta dotyczy pracy stałej.